8/9 | Helgen

Jag är fortfarande bakis! De är fan illa, menar klockan är snart 11. Det blev nog lite för mycket igår, eller jaa.. felet kanske va att jag drack vitt vin hela kvällen, yäääk! De gör jag fan inte om, haha men Anne hade ju inget annat & bjuda på förutom öl då, men det dricker jag verkligen inte! Ush, har inte druckit det på hela sommaren, bara Cider. Anne sa "Men Fidde har ju skämt bort dig när han köpt dyra Cider hela sommaren" :P för innan kunde jag dricka öl ^^

Helgen har jag vart hos Daddy, i Fredags gjorde vi inte så mycket, hade lite myskväll med god mat & tv :) För på Lördagen skulle vi alla upp tidigt, för att Janina skulle ha fotbollscup.. och hon skulle va iväg redan vid 8, för att det skulle vara i Fristad. Vi andra åkte dit vid tio, då hennes lag skulle spela första matchen. :) De va skit kul, dom är ju så små & spelade som om det vore blodigt allvar! Jag var riktigt stolt över henne, så duktig! Och som hennes tränare sa : Janina är gjord av stål! för hon fick en massa hårda bollar på sig ( och de regnade då svider de ju as mkt om man får en hård boll på sig). Men hon bara fortsatte spela som om inget hade hänt ;) Dom förlode nästan alla matcher, men hade kul :) Och de är ju så det ska va när man är så liten. Våra egna lilla fotbolls stjärna!

Fredrik, Saknaden är stor.. men kärleken är större <3Älskade du, om du bara visst hur mycket du betyder för mig älskling, jag älskar dig mer så grymt mycket! Och ingen kommer någonsin ta platsen som du fått hos mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0