Fortsättning av 300 frågor

21. namnsdag?
Håller inte kolla på sånt :O

22. vad skulle du vilja heta?
Något ovanligt och fint

23. vad heter du på din msn just nu?
Janpan

24. hur många online?
Vet inte för är inte inne på msn

25. vem är 15:nde online?
vet jag inte heller

26. vem har du blockat?
Ingen,

27. hur många olika grupper har du?
5


28. har du några olästa mejl på hotmail?
Har jag säkert.

29. har du några nya kommentarer på bdb?
Nej, men kul att få så kommentera ;)

30. isf hur många?
MEN INGEN!


31. hur ser din drömkille/drömtjej ut?
långt, bruna/blåa ögon, brunt hår

32. beskriv ditt hår?
mellan långt, och brunt


33. har du några piercingar/tatueringar?
Nej

34. vart skulle du bo om du fick välja?
I en egen lägenhet, vart de nu skulle vara spela roll.


35. bor du i lägenhet eller villa?
Lägenhet

36. vilken färg är snyggast på kläder?
beror på, men jag använder mest svart,blått och vitt ibland grått

37. vad har du på dig?
Blå huvtröja, vitt linne, jeans, gråa TRAKTOR strumpor :D och mina Circa skor(hata dom nu för tiden)


38. har du något i håret just nu?
nej

39. vad har du gjort idag?
haft 1 timmes sovmorgon, gjort historia prov och varit/är trött


40. vad ska du göra imorron?
ska till pappa i helgen så det blir väl något kul. Ska va med på Janinas kalas, hon ska ha HSM tema (High school musical), haha söta unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0