Helgen.

Oj, dålig uppdatering här! Men har inte haft datorn i helgen...


Kom nyss in, har vart ute med Sofie. Hon ville ha sällskap när hon skulle röka, haha men det vart en lång rök! en timme ungefär, men det blir så när man fastnar i något :D det är ju bara skönt att prata ut :)
Vi ska ut och gå tillsammans imorgon kväll också.

Har vart hos daddy i helgen, det var rätt skoj faktiskt. I fredags tog vi det lugnt bara, åt Annes hemma gjorda pizza (as gott) & kollade på Idol. Och vi alla blev helt överlyckliga över att Johan äntligen åkte ut! Seriöst, pojken kan ju inte sjunga. Jag kan nästan med säkerhet säga att Kevin kommer att vinna allt, de vore då fan om han inte gör. Han är helt klart den bästa i Idol. Han är ju den enda som inte hängt löst en ända gång!
Go kevin!


I Lördags hade Janina sin HSM(High school musical) FEST i lokalen. Jag tror hon och dom tjejerna som va bjudna tyckte de va kul. Allt var i HSM tema, och hon fick mest HSM grejer också, och gissa om hon var nöjd. Hon är ju helt galen i HSM, allt i hennes rum är typ HSM.. hon har bara önskat sig en massa HSM grejer. Hon är lite söt <3


Jag längtar så otroligt mycket, mys <3 Låt det gå foooooort! :)

btw, har nytt nummer!


Kommentarer
Postat av: Shorty

tack. det e väl så att de inte alltid ska vara lätt men jag gör mitt bästa jämt, men ibland räcker det inte alltid till.

2008-12-01 @ 01:48:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0