Känns som för mycket..

I skolan.. Känns verkligen som att jag har massor att tänka på. Främst Projektarbetet, vill ju att det ska bli bra & allt. Men har inte kunnat göra något när jag inte haft min dator, allt låg ju där också. Men jag och Bine var på handledar möte idag, så nu vet vi mer vad som ska fixas. Och i helgen ska vi nog fota :) vill komma igång mer med det, bara jag får en DATOR!

Och irriterad över att jag inte fått en lånedator än, kunde väl ha fått det när jag lämnade in polisanmälan första gången.. för det sabbar så mkt i skolan om jag inte har dator, eftersom vi använder den i varje lektion. Som idag, på medieproduktionen.. skulle vi göra layout.. Tur att man har nått som kallas Medialabb då, men när jag skulle sätta mig där å börja med uppgiften så funkade inte nätet (behövde de för att hämta ner uppgiften). Nehepp, tillslut fick jag låna Cajs(lärarens) dator.

Så imorgon blir det raka vägen till Peter, jag ska åtminstonde ha en lånedator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0