Nu funkar det!

Japp, internet på skoldatorn funkar nu :) Det var någon inställning bara. Så jag ska nog börja fixa med lite skolarbeten som jag ligger efter i, om ett tag, Först ska jag nog sova en stund. Känner mig as trött, och ont i huvudet som fan.

Idag slutade vi halv 12, en rätt soft dag, hade religion och första timmen var rätt drygt när vi skulle svara på frågor om "etik", sen kolla vi på film resten av lektionen.. så ja slappt.

Morsan kom & hämta mig i skolan, wooow! (första gången på as länge). Vi skulle handla, men då hade hon redan gjort det :O lite irriterad blev jag faktiskt, haha för jag tycker det är rätt kul att vara med och handla. Jag tror min mamma blivit lite galen hon har köpt en mass JULSAKER!  redan.. :O men jag förbjöd henne att sätta upp julgardiner, ta fram ljusstakar, tomtar och sånt.. hon är inte klok! Jag fick en ny plattång idag av lilla Mammi också :)

Snart jullov :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0