SJUK

Idag är jag hemma från skolan, är sjuk! Har sjukt ont i halsen.. och förkyld. Och mina VICKS är slut :( baaw.
Har druckit en massa te, men ingenting verkar hjälpa. Ibland försvinner rösten..

Igår var jag Sabine och Sofie i badhuset, var riktigt länge sen sist som jag var där. Så det var faktiskt skoj, haha. Först var vi duktiga å simma några längder, sen åkte jag o Bine rutchkanan (stavning? .. och den är fan läskig i sista kurvan, känns som man ska flyga ut. haha men de roligaste var.. när vi hade suttit i bubbelpoolen å skulle gå till vågbasängen.. det är ju alltid iskallt efter man har bubblat.. så jag var ju lite seg i att gå in i vågbasängen, medan Bine å Sofie redan va i, ( de finns 3 duschar i vågbasängen som de kommer typ kallt vatten ur å värsta strålarn.. haha och ofta jag tänker på det, så inte långt i från vart jag stog sattes dom igår, fan va rädd jag blev. HAHA jag looovar om jag hade stått precis under dom hade jag fan dött eller nått haha :P

Takida - Handlake village <3

Kommentarer
Postat av: Eme

uscha... jag har oxå massa ont i halsen :(

2008-11-12 @ 15:24:46
Postat av: Baso

PRECIS ! Det heter VICKS :D

2008-11-12 @ 18:22:18
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0