Snart ZzZ

Nu har jag vart duktig haha,har  börjat lite på 2 uppgifter i Mediakommunikation. Men min hjärna börjar bli lite för trött för att orka tänka Media just nu. Så får göra klart det imorgon.

Var uppe hos Malin på kvällen, drack kaffe och kollade på film "Juno" hadde ju redan sett den. Och kan ju inte påstå att den är så värst bra precis. Sen gick vi ut en sväng med Hanna. men fyfan va kallt det var.. blåste av bara fan.

Haha undra om mamma blir glad när hon får telefon räkningen, och ser att jag pratat med Fredrik i mobil i en timme :S ajsing...! Men tiden går ju fort när man har roligt & massor att prata om. Jag saknar <3

Fryser utav bara fan så jag ska nog krypa ner under täcket och se en film för mig själv... fun, not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0