Tacopaj och Muppar!

Aj min rygg gör ont som fan idag. Och det är väl för att jag och morsan bar upp och ner på massa grejer i går i våran krokiga trappa.

Igår var jag ju upp till Malin på kvällen. För hon, Hanna, Johan och Robin kom en sväng till Nitta. Och det var ju trevlans att träffa dom mupparna. Och så blev vi bjudna på mat hos Malin. Tacopaj och Coca-cola, och gött var det! Sen spelade vi biljard, Johan och Robin vann båda gångerna mot oss. Sen hann vi inte spela mer, för Timo och Jim kom till Nitta, så vi gick ut. Men det var rätt kallt ute, så Malin och dom åkte tillbax till Borgstena igen, dissare! haha

Men jag, Jim och Timo gick hem till mig. Drack kaffe, tjöta, lyssna på musik. Blev trötta och där med på knas humör! =D Va faktiskt riktigt kul att vara med dom igen, var ju ett tag sen. Blev massa skratt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0