Tidsfördriv!


Namn: Janette
Smeknamn: Janpan,Janettisen,Nättan & Hatte
Anser du själv att du ser bra ut? Klart ;) finns ju dagar då jag inte tycker så också.
Pepp just nu: Njaa
Har någon varit otrogen mot dig? Nja
Hur många på din polarelista har du hånglat med? Haha, inte så många men orka räkna.
Är du svårflörtad? beror på
När är du född? 901012
Vad gjorde du igår kväll? Satt vid datorn typ,
Har du nytvättat hår? Nej, för jag ska snart in i duschen
Vad luktar du nu? vet inte,
När blev du fotograferad senast? i Lördags
Saknar du någon nu? Freddieboy<3
Använder du icq eller msn? msn
När fick du senast en present?när jag fyllde år.
Vad drack du senast? vatten
Har du några högklackade skor? nepp ;) inte den tjejen ..
Vilken är din favoritfärg? blå, svart och vit
Har du blivit hotad via telefon? vet inte, kanske de.
Goth eller pop? pop isf
Vill du ha barn? Klart :D
Vilken färg har du på dina underkläder nu? vit
Hur ofta loggar du in på helgon? aldrig.
Längtar du till din nästa födelsedag? Äh, inget speciellt med 19, eller jo 1 år närmare 20 ;)
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?nej
Har du rakat dina ben någon gång? haha alltid!
Vilka språk kan du prata?svenska, finska & engelska
Skulle du kunna ha silikonbröst? nej.
Hur många hål har du i öronen? 2
Jag älskar: Massor, bland annat mina vänner& Freddieboy<3
Jag hatar: att ha tråkigt.
Just nu är jag: sliten
Just nu är jag inte: pigg och rolig
Är du snäll: oftast :D
Är du blyg: Inte mot folk jag känner iaf :D & inte alltid mot nytt folk heller, beror på hur dom är också.
Tycker du att du har fin dialekt? NEJ! Boråsiska är så jävla blää
Vad har du på dig: grå mjukisar och svart vit t-shirt
Hur mår du idag: helt okey
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: gröna
Syskon och deras ålder: Kim 16,Christian 12,Janina 9,Jonathan 4
Favoritdag i veckan: Fredag
Hårfrisör: vet ej
Klädaffär: Olika
Favoritkläder: MJUKISAR! HOHO, huvtröjor, jeans(ibland)
Skola: John Bauer
Klass: Bytingen is the shit! ( it/media 3:an)
Trivs du i din klass o skola: Jo klassen kan man inte klaga på :) bara ibland :P
Favoritämne: hmm.. HAHA!
Värsta ämne: Samhäll måste jag då få säga!
Musiken: Shorty, Baso & blandat.
Dricker du: japp
Tycker du om fester:  Ja för fan ;)
Är du en gottegris: ibland så ;)
Är du modig: haha vettefan
Gillar du att prata i telefon: Jao
Livshemlighet: äh!
När drack du sprit senast: Oj de va länge sen haha.. typ 3 veckor sen ;) ( länge för mig) HAHAHA

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a



Tänkte bara fråga dig vad du brukar göra för att lyxa till vardagen lite extra??



Ha en bra dag!

2008-11-17 @ 16:57:41
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0