Huvudvärk i sinne!

Kom hem från skolan för ett tag sen, med sprängande huvudvärk. Som jag haft hela dagen, så är själv riktigt förvånad över att jag faktiskt klarade hela långa dagen :O Fick inga extrema utbrott på Mediaproduktionen heller haha, ovanligt! Okeej, visst kom det ett och annat "fan" & "helvete" .. men inte som det brukar bli ibland :P Blev till och med klar med uppgiften idag, Woow måste jag få säga!

Imorgon har jag studiedag, riktigt jävla skönt! Känner att jag verkligen behöver det. Helst ett helt lov, men det kommer. Jag ska iaf ta det lungt idag, kolla på tv & skriva klart en uppgift i samhäll. Bara huvudvärken ger med sig..


Nu funkar Basos blogg baso.nu :) hohjajaj ramla in där nu då, han har en snygg design. Dessutom så är han faktiskt väldigt rolig."din snopp i morgonkaffet ", okej? ja just de!


Kommentarer
Postat av: Baso

WHOP WHOP! :D haha .

2008-11-26 @ 17:50:07
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: Pygmèhomie

usch orka huvudvärk :(

2008-11-26 @ 20:50:40
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0