3 år åt helvete?

Jag är arg, irriterad och åt helvete med skolans lärare. Jag.. Janette Flygare kanske inte får något slutbetyg. Då var dom här tre åren helt jävla onödiga, varför i helvete hoppade jag inte av i 1:an och började BF ... jag visste att jag valde fel linje. Fast grejen är att jag inte har någon ig varning i något Mediaämne (förutom Webbdesign men det har jag haft ig sen 1:an), utan i Projektarbete mitt slutbetyg hänger nästan helt på de här jävla Projektarbetet. Grejen är att man får högst ha 250 poäng IG, annars får man ju inget slutbetyg. och jag har redan det ..
webbdesign - 100
Matte A - 100
Matte B - 50

kshdgf hkdgef bngl fgljhioeskflvdfkpgojkerä nh- .... så känner jag just nu.

Men ska gå till Emma (matte läraren) imorgon, och fråga vad jag ska göra för att kunna få ett G i matte A, då kvittar det om jag får IG i PA, fast jag och Bine ska ändå gå till våran handledare imorgn o se vad i helvete vi ska göra för att hon ska sätta G.

hon hade skrivit ett mejl där det stog ungefär så här:
Har kollat igenom rapporten nu, den ser fortfarande inte okej ut.
och ni ligger fortfarande på IG i projektarbeteskursen, och det här hjälper er inte direkt upp.

då menar hon inte att vi endast ska ändra i RAPPORTEN...... åt helvete, vi har lämnat in loggbok och själva projektet som det ska, men antalgigen så tyckte hon väl att de var för lite, jaaha men då kunde hon sagt det innan vi blev klara med boken.

och visst jag får ta studenten, men vad är det för mening OM jag går utan slutbetyg, ...
Kill me?

Kommentarer
Postat av: madde

stackars dig gå 3år och inga betyg.taskigt ju.ha en bra kväll

2009-04-28 @ 19:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0