Ååå orka vakna nu!

Seriöst, det är lördag.. och jag vaknar innan nio. Vad finns och göra? jag är för trött för att städa mitt rum eller ens gå upp ur sängen.


igår kväll följde jag med Malin och Hanna till Eddy, Totta var också där. Och så när vi skulle på toa, vi gick alla tre för Malin sa att den toan va konstig att spola haha. Mycket riktigt, när hon spolar  kom det as mycket vatten i heela toastolen och inte nog meed det, de flöt upp en BAJSKORV! seriöst, jag höll fan på å spy...yääk.
Var där ett ett tag, men de va rätt lamt så gick hem vid tolv, fyfan va äckligt det är att gå igenom en mörkfotbollsplan och sen en gångbana med inga lysen.

Älsk du ringde aldrig i går kväll som du sa, men du va ju packad som en anka.. så jag förväntade mig inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0