Bilder 3

Fortsättning ..

En gång var jag blond. världigt blond..


En gång var Janina solbränd :D


Alltid något drickbart i handen ;)


den här gjorde jag för jätte länge sen.. jag älskar dig!


Timo, Malin, Janpan, Jim och Hanna i  min säng ;D


Den här bilden är så söt :D


En gång hoppa jag och Hanna studsmatta ;)


En gång var jag, Bine och Linette bakis i skolan!


En gång fyllde jag 17 år !


En gång fyllde Anne 34!


En gång var jag ute på krogish med Malin och tjejerna


En gång var jag ute på krogish med Minna och Jasko, och söp bort mobilen.


En gång fyllde Malin 18 ( i svart)


En gång hade jag och Malin 17 års fest.


En annan gång fyllde Minna 25


En annan gång sjöng jag singstar med dom här.


och en gång ölade vi hos mig!

Kommentarer
Postat av: Kalle Knepig

Har bara en liten fråga ?? Varför JANPAN ?

Vart kommer det ifrån ?? Mvh : Sundström

2009-04-26 @ 23:08:15
URL: http://csundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0