Frågor

51. DET ÄR JAG BRA PÅ? - sova länge på morgonen!
52. MUSIKSTIL? -blandad!
53. LYCKOTAL? - 4
54. FAVORITFILM GENRE? - komedi
55. BÄSTA BOK? - Pojken som kallades det.
56. OM DU FICK VÄLJA EN SUPERKRAFT, VAD SKULLE DU VÄLJA? - vrida tillbaks tiden..
57. FAVORITORD - typ
59. CHIPS, MORÖTTER ELLER GODIS? - godis eller chips, beror på vad jag är sugen på.
60. PIZZA ELLER HAMBURGARE? - Beror också på vad jag är sugen på.
61. SKRIVER DU DAGBOK? - bloggar
62. SPORT, A-EKONOMI ELLER BARNPROGRAM? - BARNPROGRAM!
63. NAMNSDAGSDATUM? - Vet inte..
64. HAR DU NÅGON FLICKVÄN/POJKVÄN? - Ja, min kärlek stavas FREDRIK
65. TÄNKER DU NÅGONSIN PIERCA DIG? - Det har jag redan gjort en gång,
66. FÖDELSEDAG - 12 Oktober
67. FAVORITCHIPS - Pringles
68. SYNLIGA ÄRR? - ja ett 1,5 cm ÄRR under naveln, 2 mindre som inte syns så mycket längre.
69. DIN BÄSTIS - mina gurlies
70. STÖKIGT ELLER VÄLSTÄDAT? - städat ! men ändå har jag stökigt i mitt rum
71. GUNGAR DU PÅ STOLEN? - nej
72. HUR MÅNGA KUSINER HAR DU? - hm, *räknar* 10 fick jag det till.
73. DETTA GÖR MIG ARGAST? - falska männskor
74. HAR DU PROVAT ALKOHOL? - Ja ?
75. I JULKLAPP ÖNSKAR JAG MIG? - förlovning :P
76. SENAP, KETCHUP ELLER INGET PÅ KORVEN? - båda och
77. SKULLE DU NÅGONSIN FÅ FÖR DIG ATT HOPPA BUNGYJUMP? - NEJ FYFAN!
78. VILKEN HAND HÅLLER DU GAFFLEN I? Vänster
79. ANSER DU ATT MAN FÅR SKYLLA SIG SJÄLV OM MAN SLICKAR PÅ EN LYCKTSTOLPE PÅ VINTERN? - Haha jag lite, men va fan när man va liten var man ju dum.. jag gjorde det flera gånger hahaha
80. ÄR ALLA LIKA MKT VÄRDA? - NEJ! inte pedofiler, misshandlare osv.. enligt mig.
81. VAD HÄNGER PÅ VÄGGARNA I DITT RUM? - spegel, Finlands hockeylandslags tröja, tavla med bilder.
82. VILKEN FÄRG HAR DU PÅ TAPETERNA? - ljus lila
83. PASTA, RIS ELLER POTATIS? - pasta
84. HUR SKA DIN DRÖM KVINNA/MAN VARA? - brunt hår , bruna ögon, lång  <3
85. VILKET ÄR BÄST - JULAFTON ELLER DIN FÖDELSEDAG? - fJulafton
86. LJUST ELLER MÖRKT BRÖD TILL FRUKOST? - beror på vad jag är sugen på
87. VILKEN LÄSK ÄR GODAST? - FANTA
88. VAD GÖR DU HELST? - umgås med vänner, myser med älsklingen och festar med båda två ;D
89. BÄSTA RAGGNINGS REPLIK? - inte vet jag
90. HUR MÅNGA SYSKON HAR DU? - 4
91. BÄDDAR DU DIN SÄNG? - sometimes
92. BOR DU SJÄLV ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? - familjen, men ska förhoppningsvis flytta i sommar eller något.
93. ÄR DU ALLERGISK MOT NÅT? - YES, enligt mig själv - LÖÖÖÖK
94. ÄR DU MÖRKRÄDD? - JA, oftast.
95. ÄR DU RELIGÖS? - nej
96. TROR DU PÅ ASTROLOGI?- va e de ? :D
97. TROR DU PÅ MAGI? - nej
98. SLÄPAR DU FÖTTERNA EFTER DIG? - nej inte ofta
99. GYMPADOJOR, VÄLPOLERADE SKOR ELLER SANDALER?- gympisar !
100. VAD ÄR DU MEST RÄDD FÖR? - att bli sviken och lämnad av Fredrik igen.. helt ärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0