Ny design!

Som ni ser .. så har jag fått en ny design! ÄNTLIGEN.. =)
TACK BASO :D Haha jag funderar lite på min slogan som han gav mig, haha studsmattor? xD

vaknade rätt sent i dag, runt halv tolv. Men det var för att jag tvingade mig själv att vara vaken till tre, då Fredrik kom hem och ringde mig. rätt trött är jag också, men med lite kaffe så blir jag nog pigg.

Ska åka till mormor idag tror jag, dom kommer hem från Finland :D och hon har med sig sin mamma, alltså min hm vad blir det? haha! Ska leta efter ett kort på mig från när jag var liten, som vi kan ha till studenten. För här hemma hitta vi massor, men inget som jag accepterade =) haha

Seriöst ÅTTA veckor kvar till jag tar studenten =) helt sjukt hur snabbt tiden har gått! och det kommer nog gå ännu fortare, i morgon börjar 5 veckors apu, ska vara på skolan.. iaf denna vecka. och sen efter APU bara 3 veckor kvar! :O

Kommentarer
Postat av: madde

snyggt med din nya design.ha en bra vecka

2009-04-19 @ 18:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0