Packat & klart..

nästan i alla fall, bara små grejer som jag inte kan packa ner än, som smink, plattång, tandborste mm. Och det tog faktiskt inte så låång tid att bestämma vad jag ska ta med för kläder, jag har en förmåga att packa ner kläder som jag inte ens använder här hemma.. tänker "ja men jag kanske använder det där" men så blir det ju aldrig ändå. Så det räckte faktiskt med en bag, woow! så det blir "bara" 3 väskor att ta med.. bagen, maten och datorväskan.

Nu ska jag slappa ett tag och sen blir det sova, upp halv sex imorgon.. till skolan i tre timmar, hem - duscha - packa det sista- göra sallad - ÅKA =)


Och så måste jag komma ihåg att jag INTE ska glömma BILJETTERNA, MOBIL LADDARE, MOBIL, KAMERA + LADDARE, IPODEN, HUUUDKRÄM!

ÄLSK SNART ÄR JAG HOS DIG =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0