Påskhelgen

Då var vi hemma igen, jag och Fredrik alltså.. från Rossnie. Det var en riktigt mysig helg faktiskt, även om jag inte kunda platta håret eller duscha i en riktig dusch.


På fredagen åkte vi tidigt vid elva kom vi iväg, och vi höll ju på att köra fast för det var vatten ovanför isen men Fredrik fixade det bra. När vi kom till stugan så packa vi bara upp och drog i väg ut på isen och pimpla& steka oss i solen, och sen gjorde vi mackor i mackjärn eller toastjärn som jag säger. kvällen sen tände vi en eld utanför bastun satt där och drack lite och hadet det mys, myskväll :)


På lördag morgon drog vi till "Tomas tjärn" låg där och stekte, as vaaarmt!  Vi var där i säkert 3 timmar, Ivar gjorde i ordning någon wook med renskav tror jag det var, riktigt gott iaf. Och jag fick prova & köra med Johnnys skoter, wiie jag vågade och körde en rätt lång bit enligt mig själv. Och sen efter det så drog vi till ett annat ställe men det var massa vatten där, ovanför isen. Så Fredrik höll på att fastna eller något, och så typ stanna han precis efter vattnet, och sen helt plötsligt så gasa han till och jag bara flög av skotern ner i vatten geggan... hahaha ush!
Senare på kvällen bastade vi, det var goode skönt.. och så en kall öl på det, Mys.
Sen så vart ju man trött i ögonen, så alla gick vi och la oss innan tolv.





Och sen åkte vi hem tidigt idag, för jag och Fredrik skulle ju på Ebbas dop.
Tack för den här helgen, Malin, Ivar, Emma, Kristian, Hanne, Johnny och Älskling

Kommentarer
Postat av: eme

jag vill oxå ååååååka skoter

2009-04-13 @ 21:15:02
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0