UNDERBARA SOOL!

Faan vilket underbart väder vi har haft här idag :D det var RIKTIG sommarvärme, kändes som sommar! Hemma hade vi 30 grader i solen, och 26 i skuggan, trodde jag skulle avlida där ett tag, men jag ska fan inte klaga :D SOMMAREN ÄR JÄVLIGT VÄLKOMMEN! =)

Började dagen med skolan, eller APU som det är just nu.. men förhoppningsvis så slipper jag det nästa vecka. Iaf när jag och Bine kom dit, fick vi reda på att vi inte började fören två och skulle gå till åtta. Men eftersom vi redan var där, så fick vi uppgift att göra, vi skulle göra ett bildspel av en jävla massa bilder som tagits nu på Estet veckan.. det tog sin tid.

Och sen har jag vart med Sofie idag :) va hemma hos henne först ett tag, sen gick vi ut och gick en kort sträcka.. sen hem till mig och dricka kääf !

Imorgon ska älsk åka till Östersund, hjälpa hans koompis att flytta.. haha jag tyckte han kunde åka från Åre till mig på Lördag då, men biljetterna va åt helvete för dyra. Kostade ju mer än vad dom gjorde uppeifrån honom, och det är mycket längre ju... ;O konstigt de dära.

Jag vill ha dig här, jag saknar dig... det har "bara" gått två veckor sen vi sågs.. 4 kvar typ :(

Kommentarer
Postat av: Eme

Svar: Vet inte exakt när det blir, men i sommar. Hon som bor där nu håller på att få sin nya lägenhet renoverad så den är klar, men det blir senast i slutet på Juli ialf :D

2009-04-30 @ 18:49:55
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Kadri

vad fin blogg o söt liten pojke.

2009-05-01 @ 22:40:36
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0