42 frågor & svar om en vän

Börjar med Bine :)



1. Vad heter han/hon? Sabine Thorné


2. Hur gammal är han/hon? 19


3. När träffades ni sist? det var ett bra tag sen.. får ta o ses när jag kommer hem!


4. Vad har han/hon för hårfärg? brunt, om hon inte färgat de sen jag träffa henne sist


5. Brukar hanhon färga håret? Ja, eller..gör när det behövs


6. Har han/hon något smeknamn? Bine


7.Vad har han/ för parfym? vet inte


8. Är han/hon galen? ja ibland :D


9. Vad är erat första minne? måste väl nästan vara discot i sexan & jag sov över hos henne första gången


10. Har ni många minnen ihop? Ja, klart! vi har ju känt varandra i 6 år.


11. Vart bor han/hon? Hökerum


12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej


13. Är du avundsjuk på honom/henne? nej


14. Vad heter hans/hennes syskon? Sara, Andreas, Rolle & Emma


15. När träffades ni första gången? när jag skulle börja sexan, i hennes klass.


16. Hur träffades ni? skolan


17. Vad går han/hon i för sporter? ingen


18. Vad kan han/hon göra på helgerna? Festa, umgås med vänner, softa osv


19. Göra efter skolan? hon går inte i skolan länge, för VI tog nämligen STUUUUDENTEN :D


21. Har ni pussats? jo i fyllan :P


22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? nej, eller i fyllan kanske har hänt


23. Har han/hon fräknar? nej


24. Har ni kollat på film någon gång? ja de har vi


25. Har ni bråkat någon gång? ja, men det är INTE många .. typ 3 - 4 gånger under 6 år, ( alltså bråk, inte tjafs)


26. Har ni sovit i samma säng? ja :)


27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja, hydotek, minns du ? ;)


28. Har du sett honom/henne gråta? ja


29. Vad gjorde du då? fanns där


30. Har du sett henne vara riktigt arg? ja


31. Har hon sett dig gråta? ja


32. Vad ska ni göra i sommar? vi tog studenten tillsammans ;)


33. Har han svikit dig någon gång ? nej ..


34. Har ni pratat i telefon någon gång? ja de har vi


35. Vad skulle du göra om denna personen dog? tanken finns inte!


36. Kommer ni vara tillsammans om 10 år? vi har ju klarat 6 år, då är inte 10 så mycket :D


37. Älskar du honom/henne ? hon är en av dom bästa, klart.


38. Vad är det bästa med honom/henne? att hon lyssnar & hon är pålitlig. det finns massa annat så är bra också


39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? varför skulle jag vilja ändra på en kompis, jag tycker om henne som hon är


40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? jag skulle bjuda henne & mina andra gurlies på en resa


41. Hur ser hans/henne klädstil ut? bra


42. vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? spelar ingen roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0