Rubrik!

God morgon!

Inatt lyckades jag hålla mig borta från olyckor. Jag lyckades närmligen starta elementet med knät eller nått & bränna min stortå  i Tordags natt. Och det gjorde så jävla ont, den va lika varm som en spisplatta.. och jag skojar inte! Men Fredrik tejpade knappen så det inte skulle hända igen ;)

I onsdags följde vi med Fredriks farmor & Roger till derasstuga, någonstans mitt ute i ingenstans ;) Fidde fiska & jag plocka blåbär.. TANTVARNING, Fast det fick fort för Fiddes farmor hade två bärplockare, sen rensade hon dom hemma. Fiddes lyckades få upp 1 fisk på 2 timmar, dåligt dåligt! men den va för jävla god i alla fall, så jag borde inte klaga ;)


Fidde är en mästare på.. att steka köttfärs ;) men igår blev den något stark. Fast det va så jävla gott ändå :D

TACOS.. hahah dansande renar de är också snyggt.. not ;)

Kommentarer
Postat av: ida somfan.

Har bara en fråga! Hur långt ifrån varann bor du och din pojkvän? :)

2009-08-21 @ 17:10:46
URL: http://inmyblood.blogg.se/
Postat av: E.K

Sv: En vanlig digital kamera ^^ Men jag fotar ju mest för skojs skull så jag behöver ingen super kamera :)

2009-08-22 @ 12:06:02
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: cryylv

Sv : Jaaa de hade vi.. Och ni med ??

2009-08-22 @ 12:34:17
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: cryylv

Sv : okej, men de e gött de me, å bara ta de lugnt

2009-08-22 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0