I REMEMBER



En tråkig dag i hålan, men vi lyckades tydligen göra de roligt ändå.

Sportlovet 08

ojoj gammal bild! minns att de va samma dag som jag färga mitt hår brunt första gången. vi tog säkert 100 kort den kvällen.

a long time ago..

fest i Vara nära skara ;)

Symöte ;)

Valborg .. tagga ;)

I ALWAYS WILL REMEBER THIS DAY!

VI ÄR BARA SÅ BÄST!

Tältningen som gick åt helvete.. do you remeber? ;)

en gång va Josefin så här liten!

only gurlies!

en gång va jag ensam hemma 2 veckor, då såg de ut så här xD

Och så här efteråt ;)

Singstar is the shit ;)

en gång fyllde jag och Malin 17

Min 17 års dag! hos Madde Söderberg ( brillorna är till ett spel :P )

en gång söp jag, Linette & Bine mitt i en skol vecka & gick bakis till skolan ;)

en gång hade vi nada & göra.. så vi fota i skolstudion

En gång i tiden.. hade jag bästa klassen..!!!


Minnen !

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Efter dina bilder att döma har du rätt roligt! ;D

2009-08-15 @ 12:36:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0