Talludden

Har inte orkat blogga på flera dagar, känt mig trött nästan hela tiden. Uppdatering om dagarna som gått.

I Lördags var det Talludden, typ dans & disco på en camping utanför Sorsele, typ 9 mil från Arjeplog. Vi kom dit rätt sent, tror klockan va nästan tolv, och det skulle stänga ett. Drog in på självaste Talludden med Ida, medans Fidde stannade utanför med Rickard.

Det va första gången som jag söp med Ida , och roligt var det. Discot var i en liten jävla lada & helvete vad varmt det var där inne, kunde knappt andas. Men det var ju x antal pers där inne också. Jag & Ida dansade sista dansen på gammeldansen, vi var yngt där.. garanterat ;) haha och när allt var slut så stanna vi kvar en stund & snacka med bandet som var där, försökte få gitarren där ... billigaste möjligt. En av dom gav oss ett bud.. 212, 50 :- men vi lyckades inte skrapa ihop dom pengarna ens ;) Haha, inte för att jag tror att vi hade fått den ändå.

När vi skulle åka hem började helvetet! Bilbatteriet hade slutat ladda, så vi kom ingenstans. Kabla igång den, men inte fan orkade bil helvetet. Så någon snäll själ boxerade oss till Sorsele, vi var väl där typ halv tre på natten. När vi kom dit så hade vi ren jävla tur, en kille kom & fråga vad som hänt osv.. så fråga han om vi ville följa med på fest. Eftersom vi inte hade annat för oss så gick vi dit, och det råkade vara någon som Markus kände lite. Så vi fick låna hans batteri laddare, ladda bilhelvetet i två timmar. Vid halv åtta på morgonen var vi i Arjeplog & den dagen sov vi bort. Tack till killen som boxerade oss, annars hade vi troligvis stått där än idag... !


Det blir nog film nu snart ... men jag kommer säkert somna som vanligt. Godnatt!



Kommentarer
Postat av: eme

händelserik dag du :P

2009-08-12 @ 22:08:13
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0