Skvallerkärringen Emilia ;)

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, spelar betapet, druckit kaffe & gått i mjukisar! vist får man ha sånna dagar också?

Igår träffa jag Emilia, hon va hos mormor. Hon har gått o blivit hur lång som helst, och pratar HELA TIDEN.. det är rätt konstigt att dom lär sig så fort, var ju inte så länge sen som jag träffa henne sist. Hon är en riktig skvallerkärring. hela tiden " MORMOR.. Jonathan gjorde de & de ".

Stora tjejen, fyller 3 år i November!!

diskuterar?

På kvällen ville Malin & Hanna att jag skulle komma till skolan, ( vi har bytt från busskuren till skolgården haha) och där satt dom & va alkisar & drack Slots. Men jag höll mig till dricka ;) okej smaka lite av smirnoff äpple spriten, den va skit god! Senare kom Timo & Jim också.. En bra kväll.. som slutade hos mig!


Jävla alkis varning ;)


tropiska frukter med smirnoff äpple = NICE!

Malin

Hanna.. hennes hår börjar bli blont nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0