Babbel

det är jävligt tyst här för en gångs skull ;) några är och shoppar på mellandags rean, Jonathan kollar på film & William och Fredrik tar en powernap.

igår när vi va inne på mellandagsrean var det fan ingen idé att ens gå in på Gina, va ju nästan kö från att man kom in .. orka. Ska in imorgon istället.

Hade velat gå på bio idag och se New moon eller Alvin och gänget 2, men det verkar inte som att det blir så. Vi ska nog spela det "nya" monopol istället :) inte för att det är någon större skillnad på det nya och det gamla hederliga.. mer än pengarna och städerna.

Igår var det fullt hus här igen! Malin, Hanna, Jim och Timo kom hit och drack öl. Men jag höll mig till julmusten, drack ju i förrgår och hade ingen lust för det igår. Och fan va full en viss person blev, ganska jobbig ;) eller så var det bara jag som tyckte det eftersom jag va nykter bland alla fylleankor ^^

Nu är julen över, så då är sommaren mer än välkommen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0