Baconsprutan, Knalleland, 16:e .. svårt att skriva rubrik ;)

Ajj, min arm gör så jävla ont! tog bacon sprutan för två dagar sen, och idag fick jag ont. Känns som träningsvärk och som att det bränns lite. men men.. det går väl över snart, om jag inte börjar gå baklänges snart ;)

Idag var jag tvungen att åka in till Medborgarskolan bara för att nån skulle komma från Manpower och snacka, och vi har redan haft Proffice & Adecco där.. och alla har sagt samma sak. Så det kändes rätt meningslöst.

Efter det drog jag och Malin till knalleland, köpte en lång tjocktröja från Gina. Och träffade Linette som jobbade idag :) va skit läänge sen sist.

någonting annat än bara svart & vitt i min garderob.

 

när jag kom hem hade jag fått hem Fiddes julklapp, nästan så jag vill ha den själv! men jag får snällt ge bort den 24/12.

På tal om Fidde, han ska göra halkan & teorin nästa vecka! wish him luck ;) och 16:e ska han köra upp =D Sen kommer han ner till mig, wiie! :D

 

imorgon är det äntligen Freeedaaag!


Kommentarer
Postat av: madde70

snygg tröja.klart vi alla önskar lycka till fidde med kortet hoppas ju det går bra.kul att han kommer ner var ett tag seen jag träffa han nu ju.natti

2009-12-03 @ 22:41:48
Postat av: Em

Jepp, nu är det fredag!!

God morgon! :D

2009-12-04 @ 07:35:38
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Daniel

Han fixar det galant!

2009-12-04 @ 09:33:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Baso

Vilken snygg tröja :D

2009-12-06 @ 09:35:22
URL: http://Http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0