@Grandmas house

Har vart och shoppat i dag med mormor och Marika. Blev ett par jeans på Gina för halva priset och ett linne/tunika/klänning.. vad man nu ska kalla det.. så jag är nöjd.

Väntar på att min andra moster ska komma hit med Emilia, och sen kommer väl Fidde och Kim lite senare och hämtar upp mig. Marika, hennes gubbe och Jani ska åka hem idag.. lite tråkigt faktiskt. Den här veckan har gått så fort!

när jag ändå är här så har jag fått tummen ur och skrivit om lite i mitt cv och personliga brev, och skrivit ut det. Dom åker ju till Finland i natt så jag hade inte haft tillgång till skrivare ;)


får väl visa bild på jeansen och linnet när jag kommer hem! Ciao!
bjuder på en gammal bild ;) när Emilia fyllde 1 år! .


Kommentarer
Postat av: Baso

Jeans är alltid bra att ha

2009-12-28 @ 18:16:03
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0