Lussepromenad,klementin, pepparkakshus & Idol!

Då var denna helgen över, och konstigt nog så tycker jag att det är rätt skönt ;)

För nu är det mindre än en vecka kvar tills Fredrik kommer  hit :D  vet inte riktigt när han kommer, men senast Lördag. jag blir ju helt galen snart, har aldrig varit i från honom så här lång tid, mer än 8 veckor.. det är ju helt sinnesjukt.. som ett  helt sommarlov typ :O vi har ju fått rena semestern, då lär vi ju inte tröttna på varandra i första taget ;P .... men ALDRIG IGEN!!

 

I Fredags var jag med Malin & Hanna, har inte kunnat vara med dom på ett bra tag för att jag vart sjuk en hel vecka! Kollade Idol och tjöta. Och när jag skulle gå hem, klockan var la runt ett. Så får jag sms av mamma (hon brukar aldrig smsa)  , hon trodde att det hade hänt nått för att jag inte va hemma då... tror ni hon skrämde upp mig något sen då, det var ingen snigeltakt hemmåt sen ;)

 

( nej bilden har inget med fredagen att göra)

 

Igår drog jag till systeryster även kallad äpäänimöö ( she´s gona kill me ). Vi (Anne, Minna, Janina & jag)  gick på lussepromenaden på djurparken.. vi hade väldigt roligt med en klemetin ;) HAHA!

 

På kvällen gjorde jag och Janina pepparkakshus som blev misslyckat från min sida iaf ;) däremot Janinas sida blev bra. men nånting måste man ju misslyckas med här i livet. ;)

 

1

helt inne i det

min sida ( här ser den bättre ut än slut resultatet ;)

Hur fan lyckades jag ? xD

Janinas sida:)

Imorgon ska vi gå & kolla på Jonathans luciatåg, och han ska va tomte ( som vanligt ). Folket här i Nitta  är lite mer mänskliga och har det på kvällen så folk orkar gå & kolla ;)

 

just de ja... vi gjorde konst också ;)

 


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

Måste få tummen ur att göra pepparkakshus med mina kiddos :)



haha du & Fidde förvandlas till blodtörstiga kaniner sen när ni ses hahahaha! xD

2009-12-14 @ 00:11:00
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Postat av: eme

de va juh inget fel på din sida av pepparkakshuset juh :D

2009-12-14 @ 12:35:06
URL: http://emeliestroem.blogg.se/
Postat av: Em

Vad mysigt med julpyssel. Hoppas tiden fram till lördag går fort! ;)

2009-12-14 @ 15:02:07
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0