Uppdatering!

Dags för en uppdaering kanske ;)

 

Igår kväll kom min kusin Jani hit ( som jag inte träffat på ett år) och min moster + hennes gubbe. Så nu får man väl prata finska då ;) jobbigt för Fidde som inte fattar så mycket Mohaha !

Lördag – Vi drog till Jim Sill och drack kaffe, och han ville ut och åka med Fiddes riktigt fula bil ;) så jag fick ju skämas lagom mycket när vi drog in till Borås! det var väl de som hände på hela dagen ungefär ..

 

Söndag – Jag har så jävla bra minne, så jag minns inte ;)

Igår så var det fullt hus hos mig.. nästan. Malin, Sofie, Timo & Jim var här. Vi gjorde väl det gamla vanliga. Tjöta, pöjkarna kolla på klipp på youtube. Och till sist när Malin och Sofie hade gått.. så bestämde sig tydligen pöjkarna för att ha film-mys, snacka om bögklubb i min säng! Där satt om 3 killar i min säng... !

 

<3


Kommentarer
Postat av: anne

jag vet vad du gjorde i söndags, ni var ju hos oss :)

2009-12-22 @ 13:58:31
Postat av: Baso

Skönt med folk omkring en :)

2009-12-23 @ 20:42:42
URL: http://www.baso.nu
Postat av: madde

jättefin bild.har han shorts mitt i vintern hehe

2009-12-23 @ 22:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0