BRA VÄGBESKRIVARE .. ELLER? xD

Känner mig seg så in i helvete idag, orkar ingenting och har inte lust att göra något heller. Jag borde väl ta en dusch och pigga upp mig med kaffe. Men det blir nog bara en film med Fredrik istället.

Vaknade vid tio, av att jag fick sms av Elin/Shorty..hon och Jimmy var i Borås, och hon undra om det fanns en bankomat nära sjukhuset. Joorå, och så skulle jag ju förklara också haha mycket enkelt tänkte jag, men de va inte lika lätt att skriva ner det haha " åker ner mot stan från sjukhuset, precis vid rondellen"  haha jag är så bra ;) sen var jag bara tvungen att skicka iväg ett till sms för vem fan fattar de där haha ...
"det ligger en pizzeria typ jämte och bankomaten ligger vid  kimmos måleri eller fluger färg"

haha det roliga var att Juha kommer och säger när jag skicka det:
DET FINNS INGEN MÅLARFIRMA JÄMTE BANKOMATEN! hahahha bra koll jag har ;)

men dom hittade i alla fall, haha så kanske var de en bra men dålig vägbeskrvning av mig som bott i Borås mer än halva mitt liv xD HAHAHAH!


Kommentarer
Postat av: janina

utmanad, kolla min blogg :)

2009-02-17 @ 16:35:21
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0