Drömmer mig bort till varmare breddgrader!

Ushh va utråkad jag är! Finns absolut ingenting och göra.. eller jo egentligen! Men har jag ork? nejdå. Jag skulle tillexempel kunna göra en storstädning i mitt rum, eller spela GH för nöjets skull. Men istället sitter jag och tittar på "Charter hjältar "på webtv, roande .. nja men jävligt lockande om inte annat.

Imorgon efter skolan ska jag och Bine käka Thai, det var ett tag sen sist så det ska bli gött. Fick ju underhållet idag, men en räkning ska betalas fast den ligger bara på 69:- så det är ingen big deal. Men däremot så kommer jag nog inte att ha råd å köpa det jag tänk mig till Fidde när han fyller 22, efter att jag kollade tågbiljetternas priser över påsk!
Men om Fredrik kan sponsra nån hundrig så ska han få det jag vill köpa :)
Och jag måste beställa dom denna månaden, även om jag inte ska åka fören i April.. för dom försvinner snabbt som fan när det är lov å sånt.


Ne nu ska jag återgå till "Charter hjältar" och drömma mig bort till värmen ..

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: ja verkligen, fyfan ! speciellt livräddning. usch det jobbigaste jag gjort tror jag . haha

2009-02-25 @ 21:50:03
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: Ja :) jag heter ; emmaludvigsson fast du måste bli vän med mig för att kunna se bilderna för har gästlösen :P kram

2009-02-26 @ 13:48:54
URL: http://emmaludvigsson.blogg.se/
Postat av: Towa

Hur var tummen då?;)

2009-02-26 @ 16:13:20
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0