Early morning

Det borde vara förbjudet att gå upp så här tidigt på morgonen, mellan 6-8 är VÄLDIGT TIDIGT FÖR MIG! Jag vaknade först till, och skulle kolla på mobilen vad klockan var, PANIK mobilen var ju inte där jag la den när jag somnade (jämte kudden). Jaaahaap, då vare bara att tända lampan.. vända upp och ner på kudde,täcke och lakan.. hitta jag den? nej! Då sprang jag ut i köket.. okej klockan vara halv fem, ringde mobilen och den låg ju under en kudde, hur fan kunde jag missa den. 
Somnade om, och klockan ringde, uhhaa va trött! Ville inte gå upp, men så kom jag att tänka på att det är Fredag, vilket betyder LOV om 8-9 timmar, men framför allt - att FREDRIK kommer imorgon :D wiie, Det fick mig att gå upp idag, dessutom lovade jag honom att gå till skolan idag.

Jag är lite orolig för honom :( Han är ju som sagt i Köping. Och där bor det ganska mycket galet folk och massa utläningar, och han var hos Oskar och drack några öl. Sen skulle han gå själv hem till sin mamma, vilket är en liten bit. Och jag är rädd för att någon typ hoppa på honom bakifrån eller nått ;/
Men Freddieboy är ju stark så han kan bara ge dom knytnäven så svimmar dom haha ( kanske inte :( )  men han är fortfarande stark :P
För jag kommer ju bara ihåg när vi gick tillsammans från Oskar och skulle hem till Fiddes mamma, då vare några utläningar som kollade as mycket på oss, jag bara kramade Fredriks hand hårdare och hårdare & sa : jag är fan rädd! Då börja vi gå snabbare, och efter ett tag kollade jag bakåt för & se om dom va efter oss, men inte.. när vi kom till trappen kunde jag andas ut!

Hoppas inget hänt min älskling <3 !
det löns inte att jag smsar eller ringer innan 12 heller, för han är inte vaken då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0