GEIF!

Nu längtar jag verkligen till egen lägenhet! Fan va de är  skönt att vara ensam hemma.. lyssna på hög musik utan klagomål ( grannarna har flyttat hahah) det finns massa posetiva saker :D fast dom gångerna man inte vill va själv då, jaa men då bjuderna man in kompisar eller pojkvän om man har någon !

GEIF LÄGENHET! HELST EN STOR BILLIG ETTA!

Nu ska jag passa på  att spela lite King.se eftersom Kim inte är hemma :D det funkar inte spela på min, kan ju inte göra nått med den typ. Inte ens ha vanliga msn på den, därför som jag alltid är inne på ebuddy nu för tiden.. och it sucks!

Ocj jag nästan längtar till skolan,
1: jag vill ha den jobbigaste skoldagen gjort
2: så att vi får looov snart!

längtar till helgen också, för då äre inte långt kvar tills älskling kommer, jag saknar honom så jvla mycket. Och han åker hemifrån imorgon, då skulle han ju kommit till mig egentligen, men åker till sin mamma först och är där till Söndag/måndag.. och jag skulle egentligen åkt till Köping jag med på Fredag, men istället för att "slösa" 300 minst på biljetter så kan jag väntar i 4-5 dagar. Och köpa något vettigt för dom 300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0