Helgen, Anne 35 år.

Nu är mitt lov slut, tragiskt nog. Men jag hade sovmorgon till halv ett idag iaf, var i skolan i tre timmar och hade Psykologi. Och den lektionen var ju inte speciellt ansträngande heller. Och imorgon är jag ledig! såå skönt.

Igår vart min dag helt förstörd, jag vaknade vid tio bakis så in i helvete.. och självklart reta Fredrik mig direkt "haha bakis, bakis" *peta mig i magen* men då knäckte jag honom " KÄÄÄFT! men va fan, jag gick inte å la mig vid 10 innan festen knappt börjat ;) " Och först när jag gick upp mådde jag inte så illa, hade världens huvudvärk bara. Så jag drack lite och tänkte äta, men innan jag hann äta vare toan som gällde, och så blev det hela dagen. Kunde verkligen inte hålla kvar någonting..Vid halv fyra kom Juha och hämta oss och då hade jag spytt galla i 1 timme. Men vi kom inte långt innan jag spydde i bilen. Men det blev också sista gången.

När vi kom hem gick vi & la oss, jag vaknade halv sju
"Älskling, klockan är REDAN HALV SJU"
F: va? PÅ KVÄLLEN?
Det blev film, som jag somnade till.. vaknade runt nio igen. Då badade vi, och efter det kollade vi på "Snowbuddies", men jag somnade ju efter en kvart eller nått och soov hela natten lång till nio i morses.

I Lördags vare ju fest för Anne som fyllde 35 år! Det var riktigt rolig, så som det ska vara på fest ;) sen hade jag och Anne gjort två as goda sallader, en räksallad och en skinksallad med värmda baguetter till. Det festades fram till halv fyra på morgonen.. i alla fall för dom flesta;) men Fredrik gick ju och la sig runt tio halv elva xD HAHA ingen festnisse det där, men han kommer med " Jag gick upp vid 8"... ahaa de gjorde jag med ;)

Finns bilder på bdb, och ska ladda upp på pixbox också. Men jag har inte alla bilder än.. men det kommer när Anne skickar!

Cya, nu ska jag dricka kaffe och se Snowbuddies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0