Helgen

Har just duschat och är as trött, skulle kunna somna när som helst. Väntar på att Fredrik ska duscha klart så ska vi väl se nån film tror jag.

Helgen har la vart bra. I Fredags var jag & Fidde uppe hos Malin, Hanna var också där. Vi spelde biljard i lag, jag och Hanna mot Malin och Fidde.. tror vi förlorade? ah men det va kul iaf. Sen drog vi ner till mig, och det var meningen att vi skulle spela spel, men det blev inte så. Dom drack och jag höll mig till coca-cola haha.

Igår åkte vi till farsan, det var la sköj. Kollade på melodifestivalen och drog en sån där knästrumpa över huvudet, haha fan va fult. Också fick ju Fidde ryck.. pga sprit. Det är inte till för att drickas! aja..

Ska väl lägga upp lite bilder sen!


Cya!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha de luktar så äckligt med sån där knästrumpa :P

2009-02-23 @ 21:56:57
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0