I miss you like hell!!!

Fan vilken panik jag fick just efter att jag hade pratat med Fredrik. Kände bara gråten i halsen, och sen kunde jag inte få stopp på tårarna, jävla gråt attack!  Alltså han har inte gjort något jag bara JAG SAKNAR HONOM SÅ IN I HELVETE!
två dagar känns så jävla långt bort, och kanske kommer han inte ens fören på söndag..

men han frågade "Blir du sur om jag stannar tills Söndag"
Jag: "Nej bryr mig inte" (med gråten i halsen)
Han: jo det är ju det du gör, hör ju på dig att du blev ledsen nu

Men sen sa han massa saker som lät som att han skulle komma på lördag, jag hoppas! blir tokig.

Jag är helt knäpp, kollar på klockan hela tiden, räknar timmar och hoppas att dom ska gå fort!
Om han kommer på lördag då är han här om - 48 timmar.


Jag är så jävla kär i dig, det känns i hela kroppen.
Det var länge sen som jag såg dig nu,
och vet du, jag längtar efter dig varje dag

Att få känns trygheten som bara du kan ge,
att få somna i dina armar är det bästa som jag vet
känna dina fingrar dras igenom mitt hår
att vara utan dig just nu, känns jävligt hårt
men bara några dagar kvar

Jag saknar dig, och min längtan är för stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0