PIGG MORGON!

Godmorgon!
Klockan är tjugo i åtta och jag är fortfarande hemma, underbart! Det betyder att jag har haft en timmes sovmorgon, eller jaa.. jag försov mig lite!

Men så vaknade jag runt fem, för mamma skulle till jobbet och hon kunde inte låsa upp bilen för hon trodde att nån hade stoppat i nått i nyckelhålet ( och bilnycklarna med knapp som öppnar bilen, var i bilen). Hon fick väcka Juha och han försökte, och tillslut så gick det.. det hade nog bara frusit fast.

Jag gick upp vid sju, och jag måste ju erkänna att det tog emot när en varm mysig Fredrik låg brevid och sov. Men när jag väl kom upp så var jag hur pigg som helst, underbart! nu ska jag dricka mitt kaffe och äta äggmackor :D gott!!!

Slutar ju sent idag, halv fyra. Så det behövdes nog en lite sovmorgon. När jag kommer hem ska jag nog till Malin på en kaffe, om jag orkar.. annars tar vi det imorgon. Men känner att jag måste få prata av mig med Böölie lite :) Eller om hon kommer hit?

idag blir det slappa pösbyxor och huvtröja!

Kommentarer
Postat av: m

klart du hellre legat o myst med fredde idag.ha en bra dag.

2009-02-18 @ 08:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0