Snöig dag!

USHAA! det har kommit massa snö under natten, me don´t like! vill ha sommar..


Jag och Fredrik vaknade sent idag, runt ett gick han upp o tände lampan i taket  och då vaknade ju jag också. Aja det betydde väl att de var dags att gå upp hah. De är iaf så mysigt att vaknade jämte sin älskling :)
I natt började vi se filmen "Benjamin Buttons otroliga liv", och den verkar bra som fan! men jag somade ju självklart efter en timme, och filmen är 3. Så Fredrik hade stoppat den och kolla på nått annat. Snällt av honom med tanke på att jag vill se hela, och han hade inte sett den en gång till med mig. haha

Igår kväll kom Malin och Hanna ner till mig, vi spelade "med andra ord".. haha fan va det blir stressigt och gapigt med kul! haha och roligt att Fredrik var "med".. han satt ju iaf i samma rum och spelade bilspel haha, och ibland kom han med svar :P

Har inte gjort så mkt idag, känns som att tiden springer i väg, kontigt när vi vaknade sent :P haha. Fidde har bara suttit och spelat bilspel på min dator, och han ville inte ens ofra 5 minuter för att spela Guitar Hero med mig en gång, så jag spelade med Kim istället. Så kul när man kan spela mot varandra nu :D

Jonathan var ju ändå häftigast =)

Vi har nyss käkat, köttfärsås och spagetti (stavning?) .. och Jonathan käkade fan mer än mig haha, knas. Jag blev så impad av Maja när jag såg hennes bdb, hon hade lagt in en bild när hon har ett par byxor på sig som är jättestor på henne nu, och hade gått ner 6 kg. Frågade självklart hur... och hon sa att hon bara hade slutat äta godis och annat slusk. Så jag ska fan i mig testa jag med, ( när godiset jag har hemma tagit slut) haha. Så nästa vecka kanske ska jag börja med "sluta äta/dricka godis/kakor/chips/ha socker i kaffe" metoden. skoj om de funkar ju ;)

Snart kommer mormor och kusin Emilia hit :D ska busa massor med henne, hon är så söt när hon börjat prata mer och mer gullunge! Ska försöka få en film på henne med och lägga in på andra bloggen, men isf länkar jag dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0