Var rädd om det du har!

Ledig imorgon, så jag tänkte vara duktig att fixa lite med sportdrycks projektet. Göra klart hemsidan, och göra den animerade bannern, för ska jag vara ärlig - så var det inte så svårt när Caj visade hur man skulle göra :)
Och vi ska ju vara klara den här veckan så.

Nu känns det inte lika mycket i skolan längre.
1 : Snart klar med projekt sportdryck
2: Projektarbetet snaaart, klart eller måste va klart till söndag
3: Matte A bortgjort
4: FILMEN bortgjord!

Vi måste vara rädda om det vi har,
en dag kan det va borta, då har jag inget kvar
du är min luft, du är mina andetag
skulle inte klara mig utan dig en dag!

Till mina underbara vänner, som alltid finns där främst till - Bine, Malin och Hanna.
Och så min pojkvän, jag älskar er! jag finns här för er, som ni finns för mig
dag som natt, ni är alla min skatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0