Yääk!

Idag är jag hemma från skolan, bara för att jag spydde två gånger i natt och mådde jävligt illa när jag skulle gå upp. Fattar inte hur det kunde komma bara så där, men nu mår jag bättre i alla fall och ska försöka få i mig något att äta.

Vill ju absolut INTE bli sjuk nu :O lov om två dagar, och Fredrik kanske kommer på Lördag istället för Söndag/Måndag! Wiie.. och han har vart snäll och bränt ut alla dom nya avsnitten av One Tree Hill på säsong 6 :D Tack älsk!

Idag ska jag göra klart projekt sportdryck, eftersom vi har den lektionen idag.. och sen har vi de lektionen imorgon med, sen ska det vara klart. Men jag ska ändå försöka bli klar idag, alltså gött och ha det gjort!
Har bara annons och lite av webbsidan kvar att göra :D

JAG KLARA DET! jag som hade världens panik när vi skulle börja med det här & ville ha Basos hjälp & grejer :P

Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

usch :S du kanske har fått vinterkräksjukan :/

2009-02-04 @ 18:01:06
URL: http://Emeliestroem.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0