Blev utmanad av Baso!

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som
blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter
det är gjort skriver han eller hon en kommentari deras bloggar för att låta dem
veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information



- jag vill ha en egen lägenhet, men jag inte råd : Jag vill så gärna flytta hemifrån, ha den där egna lägenheten. Få inreda allt precis hur jag SJÄLV vill ha det, få vara i fred, endast ha mat som man SJÄLV tycker om, bjuda hem kompisar när jag vill, och framför allt - inga jobbiga bröder som dunkar dålig musik och gapar dagarna i ändan. Men tyvärr har jag inte råd, vart ska jag få pengarna ifrån till hyran? Visst jag skulle få inackorderingsbidrag, men när jag går ut skolan om några månader.. vad gör jag då.. nej precis! Och jag har inget jobb än! Så det får vänta.

- jag blir förbannad när någon påstår att jag tar killen före kompisar -
senast idag fick jag veta av en kompis att en annan "kompis"" hade sagt (när vet jag inte) att hon tyckte/tycker att jag tar Fidde före mina kompisar, men herregud ! det är ju för fan skrattretande, jag träffar min pojkvän ungefär 7-10 dagar på 4-7 veckor! Undan tag är lov, då jag åker till honom, eller om han kommer ner du UMGÅS vi med mina vänner också! Mina vänner träffar jag näst intill dagligen. Är det konstigt om jag vill ha ensamtid med honom någon dag? Och även om han är här, så hinner vi träffa min kompisar! Men DU om någon tar killen före kompisarna, du är med din pojkvän eller vad ska man kalla de (?)4-6 dagar av 7,  ( en annan sak är om man BOR IHOP klart man träffar sin sambo dagligen då) när du väl är med oss snackar du endast om honom. Jag går inte heller omkring och pratar om Fredrik 24/7, då tror jag att mina vänner hade tröttnat för länge sen! Så du borde tänka lite innan du öppnar käften igen.. för skitsnack gör mig förbannad! (nu blev det här nästan riktat mot en person, men spelar ingen roll vem som skulle säga det, lika förbannad blir jag för det)


- jag hatar mörker -
Jag är verkligen livrädd för att gå ensam i mörker, jag inbillar mig hela tiden att någon går bakom mig eller ska hoppa fram någonstans ifrån. Jag vågar tillexempel inte gå och lyssna på Ipoden då, för då skulle jag ju inte höra om någon kom. Dessutom är det bara en massa skog här, så det gör inte saken bättre.


- jag är så jävla skoltrött - visst, det är "bara" 4 månader och lite till kvar. Men jag är totalt slutkörd, jag orkar inte! Jag har ingen kraft kvar. Det är inte konstigt att jag knappt får G i mina uppgifter! Jag skulle göra vad som helst för att slippa gå dit en enda dag till, eller jo Studenten! Den förtjänar jag fan så jävla hårt efter  snart 12 år i skolan!


- har tvångstankar - Jag måste tillexempel kolla flera gånger att ytterdörren är låst innan jag går och lägger mig (även om jag vet att den är det) , jag kan inte sova om min bror tillexempel gör Thé på kvällen innan han går och lägger sig då måste jag kolla så spisplattorna är avstängda, jag kollar alltid vad jag skrivit i sms efter att jag skickat, jag kan kolla flera gånger efter varandra att jag har mobil och busskort i fickan bland annat.  


-jag har två OFARLIGA "fettumörer" i huvudet, inte helt säker på om de heter så på svenska - och det har jag haft sen jag föddes. Dom såg det genom en magnetröntgen (tror jag) och såg att dom var godartade, men att dom kunde ta bort dom genom att borra i skallen på mig, men mamma ville inte det eftersom det fanns mycket risker med det. Så var femte år går jag på magnetröntgen och kollar i fall dom växt, (vilket dom inte gjort). Kollar även balans osv eftersom dom kunde störa balanssinnet. Sen har jag ju en bula i pannan, som jag alltid får höra om ( speciellt om det är nytt folk jag träffar) "vad har du gjort i pannan", men det är en vattenkula eller vad man ska säga.. dom kan ta bort vattnet men de kommer ändå komma tillbaks efter ett tag. Det är inget jag är så brydd om och mina kompisar kan ibland kalla mig för "bulan" haha charmigt va xD

Jag utmanar :
 Nakenjenny, Michaela, Janina, Becka, Daniel och Maja!


Kommentarer
Postat av: Shorty

de där med att din polare och fidde... man höll på så i högstadiet och jag tycker den personen ska växa upp... i min ålder jag e i nu.. är det så att man umgås mer med pojkvän än vänner. just för att man kanske en dag ska bo med personen eller redan gör de. öven om du och fidde inte ses allt för ofta så e de juh önnu mer 14is att säga så och mer tragiskt att hon inte säger de till dig på en gång... Men sen kan hon nog börja vänja sig mot vuxen livet... när hon kommer i min ålder så e de så att pojkvänen kommer först och de e för att man en dag ska bo med den eller redan gör och ska spendera livet tillsammans.... hur hade de sett ut om hennes mamma och pappa spenderade mer tid med vänner än varandra.... du förstår hur jag menar :)

2009-01-27 @ 03:50:57
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: Baso

jag håller med Shorty, även om jag har svårt för det - just för jag har vänner som inte träffar mig så ofta längre just pga flickvänner, men det är sånt man får acceptera ju.



och du bulan , du är söt, hur många du än har ^^



Snart har du gått ur skolan och då blir det lättare, för du kan få soc om du inte kan bo hemma osv tills du fått ett jobb, och även då kan dom hjälpa dig om inte dom pengarna täcker

2009-01-27 @ 11:12:48
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: maja

haha jo då vet du ;) men det gör ingenting om du utmanar mig då jag har lite att göra ^^

2009-01-27 @ 17:48:38
URL: http://majaavesterberg.blogg.se/
Postat av: Felicia Larson

fin blogg ! :D<3

2009-01-28 @ 11:33:55
URL: http://feliciaalarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0