Bra HELG!

Den här helgen har börjat bra och hoppas på att den slutar lika så!


Igår var det en lugn kväll.. Malin, Hanna, Jim och Timo var här. Vi spelad spel och jag och Malin delade på en liter vin (alltså var jag inte full) och Hanna drack fyra öl. Vi spelade  "Med andra ord" och det var riktigt rooligt :D Jag, Hanna och Timo vann över Malin och Jim :D sen spelade vi "Så det kan låta hemma hos oss" det gick mindre bra för mig och Tmo, vi loosade håårt!

Det var länge sen som vi var alla 5 så tack för en rolig kväll!


Idag kommer det bli en superskoj kväll :D eller ja, jag hoppas och tror det. För i kväll blir det utgång med tjejerna, Bine, Malin och Sofie (synd att Hanna inte är 18). Vi ska förfesta hos Linette :D så Sofies pappa kör in oss till Borås. Ska bli skoj, så får Malin och Sofie träffa Linettan också


Förresten, Linette har klippt lugg måste bara säga att det blev hur bra som helst, jätte fint Linette!


Nu ska jag ringer och väcka älskling, och se hur bakis han är idag ;) Mohaha alltid lika kul att väcka någon som mår midre bra ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0