Döda fossingar!

Äntligen hemma!

Mina fossingar gör ont speciellt lilltårna. Har hållt i gång hela dagen.


 Först var jag i skolan HELA dagen, är faktiskt jävligt stolt över mig själv för att jag klarade en hel dag. Först hade vi samhäll, jag hängde inte med alls.. vi fick en uppgift ungefär  " nu är på en öde ö, ni har tillgång till 5 äpplen, 3 vildsvin, fisk, musslor, vatten och vildsäd ".. sen skulle vi diskutera om hur vi skulle göra för att överleva.


Sen hade vi Medieproduktion, började väl inte så bra. Vi fick veta att våran klass låg väldigt dåligt till när det gäller Projektarbetet, och att vi hade väldigt hög frånvaro.. Ush! Sen fick jag mina betyg från 1 och 2:an. Nu behöver jag inte vara lika orolig, hade G i allt förutom Webbdesign, Matte A och B. Och det viste jag ju redan, men jag var ju rädd för att ja hade IG i Foto och Idrott.


Vi fick sluta vid två, för att vi skulle gå & kolla på någon mässa för UF företagen, riktigt tråkigt! Men var väl där i en kvart, sen drog jag och Bine till stan och mötte Sofie. Åkte till Knalleland för dom skulle kolla något att ha på sig på lördag, när vi ska ut på krogen. Först gick det inge bra för dom hittade ingenting.. så vi gick och fikade istället och fan va god kladdkakan men gode dyr 32 :-  Sen fortsatte vi att kolla runt, gick till Cubus och där hitta dom båda två, Bine en skinnjacka och Sofie en sån där kjol som går upp i armhålorna..


Själv köpte jag ingenting, har inte mycket pengar nu. Tog ut 400 till krogen (hoppas på att det går åt mindre) sen får jag ju studiebidraget på fredag, men 600 av dom går till studentmössan och resten ska jag ha med till Köping, tyckte Fidde sa idag att jag kunde komma dit nästa fredag :D


Jag är helt slut så det blir nog sängen tidigt idag. Ska snart ringa till älskiplutt <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0