Emelie du gjorde min dag! :D

Hela dagen har jag vart irriterad, för inget blev som planerat. Jag och Bine skulle ha filmat kortfilmen som ska va klar på fredag, det blev inget av det bara för att min bror är helt störd, jag fick inte låna hans videokamera fast jag frågade för flera dagar sen. Och sen tänkte jag fota dom istället till vårat projektarbete men då kunde dom inte för Hanna va i Borås och Malin pluggade. Så vi hade ju inte kunnat filma iaf. Så imrogon ska vi iaf fota dom.

Men så kommer Ämli där och gör min dag! för vet ni? HON SKA KOMMA TILL BORÅS I VÅR! =) wiiie,
och då SKA jag träffa henne. Förra gången blev det inte. då skulle vi träffats i Köping, men pågrund av vissa saker så blev det inte så. Men denna gången kan inget hindra mig :D min pygméhomie !


Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

wiiie :D Längtar :D

2009-01-13 @ 20:42:32
URL: http://emeliestroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0