FILMAT !

Klockan är elva och jag kom för en stund sen innanför dörren. Har vart med Malin, hon ville att jag skulle vara med och passa hundarna. vi drack kaffe och prata en massa, mysigt!

Innan idag filmade jag och Bine ÄNTLIGEN våran film! Bättre sent än aldrig, inte sant? Det verkade som att den blev rätt bra, trots att vi fick ändra i manuset, för at vi inte kunde va hos Malin och för att Hanna inte var hemma. Känns bra för nu kan jag också gå till rörlig bild lektionen, som jag inte vart på sen i Jul tror jag ? Har inte kunnat med det, eftersom Erik(läraen) skulle få hyper på oss eftersom vi inte var klara.

Prata också med Fidde innan, om hur vi ska göra när han kommer ner. Han ska ju först till sin mamma den 5:e, och det var meningen att jag skulle åka dit den 6:e också. Och att vi sen skulle åka hem till mig den 9:e. Men vi fundera på om jag stannar hemma istället, så kommer han SENAST den 9:e till mig. Okej det är några dagar extra som jag får vänta, men jag sparar lite över 300 spänn, och sen får jag vara ensam med Fredrik när jag träffar honom.
Så jag tror det blir så.
För de skulle inte vara samma mysiga stämning som det brukar var annars, vi brukar liksom vara ensamma kolla på film och mysa första dagen. Men om jag nu åker till köping så får vi ju inte den där stunden för oss själva.

Nu blir det sängen, imorgon har jag en lång dag !
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0