Frågestund?

Jag tänkte att ni skulle få årets första FRÅGESTUND! och nu vill jag ha massvis med frågor, så kom igen! Det får vara om precis vad som helst, seriösa, knasiga, roliga och aa sånt ni undrar över.

Det har vart en bra dag, skolan gick bra. Ja, jag jobbade faktiskt iaf fram till tio. Sen hade jag ingen energi kvar, men jag blev faktiskt klar med loggan, slogan och etiketten. Och nu sitter Baso och jag & pratar om mitt namn på drycken. Och han kom med ett annat förlag, och jag gillar det bättre. Ska byta sen.

´Slutade tidigt idag, åkte till Knalleland med Bine köpte en sån där hel svar bok, en fotobok som det heter. Vi ska ha den till vårt projektarbete. Det kommer bli nice! Sen var vi och fikade, mycket trevligt! Va länge sen som jag va med Bine på fritiden, och jag saknar det märkte det idag. Vi får börja va lite oftare på FRITIDEN, vi är ju varje dag i skolan men det är ändå inte samma sak. Du betyder massor för mig, det vet du <3

Idag fick Fredrik tummen ur, och ringde till SJ och beställde ett SJ Prio kort. Eftersom dom har en kampanj nu att man reser för 95:- från Norrland eller tvärtom. Men det skulle dröja upp till 12 dagar innan kort skulle komma. Och innan dess kan han inte använda sig av kampanjen, så får hoppas att han hinner före alla tar slut. För nu är biljetterna svin dyra just nu ligger dom på 635 :- enkel väg, fast då inräknat med buss. HOPPAS, får då kommer han typ 5:E


Kommentarer
Postat av: Shorty

1 varför gillar du min musik? haha :D

2hur mycket fiser du i snitt varje dag? :D

3favorit dryck och favorit mat? :D

2009-01-16 @ 04:12:41
URL: http://shortydaqueen.blogg.se/
Postat av: Baso

Vad gör du om 10 år?

Vem är din favoritrappare manlig och kvinnlig?

Vad är din hemliga talang?

Kan du sjunga?

Gillar du rabarber?

Vad har dina snygga kompisar för msnadresser?

2009-01-16 @ 14:45:52
URL: http://www.Baso.nu
Postat av: E.K

Om du bara fick besöka en sida på nätet varje dag, Vilken skulle du välja?

Ringa eller skicka sms?

När vaknade du idag?

Favorit färg?

2009-01-16 @ 17:42:37
URL: http://eekk.blogg.se/
Postat av: Pygméhomie :D

Skrattar du åt dina egna skämt?

Vad är de värsta du varit med om?

Om du fick ändra på en sak, precis vad som helst, vad skulle du ändra på? (Förutom avståndet mellan dig o fidde ;) )

2009-01-17 @ 00:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0