God morgon världen!

Häär kommer jaaag... det har aldrig förut känns så bra :P

Har just slängt i mig frukost - kaffe och havrefras, till sällskap hade jag Jim som sov här i natt (hos min bror) och min korkade bror då. Nu sitter dom och diskuterar om det som hände igår, dom påstog att igår när dom skulle komma upp till Malin vid 8, så blev hela himmelen blå! och vi trodde ju inte på dom, men idag stog det i aftonbladet. Så dom hade rätt.
Igår var det ännu en busdag med Malin och Hanna. Vi var lite mer lama igår än i Fredags. Men det var för att Malin och Johan gjorde slut, så jag förstår henne att hon var ledsen även om hon inte visade det. Vi drack som vanligt kaffe, sen vid åtta dom kom min bror och Jim upp till Malin, så vi spelade "Så det kan låta hemma hos oss" . Vi mot dom och vi vann båda gångerna ;) kanske inte så konstigt när vi spelade det i fredags också, så vi har haft alla kort. Efter det spelade vi Biljard, vi mot dom ^^ vi vann då också, ni vet vi äger tillsammans! :D
Sen vid elva nångång drog vi ner till mig, blev rätt jävla sega och alla satt typ och läste i varsin skvallerblaska, men sen kom Malin på att vi skulle köra "Sanning och konka", var helt okej. Men ändå inte så roligt eftersom vi vet typ allt om varandra redan, alltså jag Malin och Hanna.

Det kom lite lite snö inatt. VARFÖR? jag vill inte ha någon mer jävla snö. GE OSS VÄRME!

Får se vad som händer idag, måste göra klart om jävla shakespears, som skulle vart klart i Fredags. Och sen borde jag kanske kolla igenom matten lite, men jag kommer ändå inte lära mig hela matte A på två dagar.


Kommentarer
Postat av: Pygméhomie :D

ja eller hur! ge oss sommar!

2009-01-18 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0