God morgon... ?

Fan va jag känner mig trött idag, kunde inte somna i natt, tror klockan var runt fyra när jag somnade.Och jag får inte sova längre.. ja för då somnar jag inte i kväll för imorgon är det skolan.. fy satan! Men klockan är ju redan tolv, så det är dags att ta tag i sista dagen på lovet, som lär bli luuungt.

Igår kom jag ju hem, blandade känslor. Träffa vännerna igen - underbart. Va hemma - nej vill inte! Däremot vill jag ha Fredrik här, känns som tomt ;/ speciellt närjag ska soova.Träffade Malin och Hanna igår, vi drack kaffe tjöötade och spelade biljard, ååwr vad jag hade saknat dom. Malins mamma och Pappa har börjat bowla, så dom hade köpt egna klot och grejer, haha så ville dom att vi skulle följa med och bowla nån gång :D  as kul !
Och imorgon träffar jag Binisen:D


Prata just med Fredrik, och han gjorde min dag och jag blev glad :)

Nu hör jag kaffebryggaren, så jag ska gå och attackera kaffet innan någon annan får ;)


Kommentarer
Postat av: KalsongMorsan

haha vad snålt! xD

2009-01-06 @ 13:44:53
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0