In tha School

Är i skolan nu, och har just gjort klart provet i samhäll. Tror det gick rätt bra, kändes så. I alla fall i andra delen av provet, där vi skulle kolla på valfri program och sen skriva om karaktärerna, budskap och egna tankar om programmet. Jag kollade på Andra Avenyn och fick ihop en text på nästan två A4 sidor. Hade kunnat skriva mycket mer, men då skulle våran lärare få sitta och läsa det i hundra år. Hoppas på ett G i alla fall! 


Jag ska gå och prata med min mentor nu, om att jag inte kommer på eftermiddags lektionen. Har ont i halsen och huvudvärk i sinne. Och skolsystern är inte här i dag, så jag kan inte få någon huvudvärkstablett. Men jag missar inget på eftermiddags lektionen eftersom vi håller på med projektsportdryck så kan jag göra det hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0