Måste få tummen ur

Idag är jag hemma från skolan. För att imorses när jag vaknade av alarmet, kände jag bara hur jävla ont jag hade. Usha, och när jag skulle ringa och sjukanmäla mig kunde jag knappt prata, så hoppas dom förstog vad jag sa haha. Och jag missar inget heller, eftersom vi håller på med projektsportdryck i båda media-ämnena.
 
Jag måste bara få tummen ur och börja jobba på hemsidan, slänga ihop något fult bara. Orkar inte lägga energi på den, vill bara få allt gjort.. allt ska vara klart om två veckor. Men det klarar jag ;) jag har kvar - webbsida, annons,presentation och banner. Jag vet det låter mycket, men webbsidan gör jag bara på en sida.. lägger upp allt där. Annons går att göra slarvigt och snabbt på en halvtimme och samma med presentation. Sen animerade banner får jag göra i skolan, det är det enda jag behöver hjälp med. Ah undra om jag skulle börja göra det nu, fan va skönt att ha det gjort sen ju.


Imorgon är det ÄNTLIGEN HELG! inte för att den här  veckan har vart specillt ansträngande ^^ men seg! Vill ju bara att tiden ska gå fort fram till lovet, så jag får vara med Fredrik! Nu börjar saknade komma på RIKTIGT! Har jag tur så träffar jag honom den 6:e, annars den 9:e typ.


Tänkte skriva om vad som hände mig för snart två år sen, i ett annat inlägg. När jag fick utekvedesgraviditet..
någon som vill läsa?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo jag flyger, men det blir totalt ca 1200-1300 tur och retur ändå. Är glad att jag inte behöver ta tåg som du haha :D Men kan inte du flyga på något sätt? typ Tåg till Sthlm sen flyg upp eller något?

2009-01-22 @ 14:01:44
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vill läsa om utekvedesgaviditet saken! :D

2009-01-22 @ 14:02:55
URL: http://nakenjenny.blogg.se/
Postat av: Baso

Skriv så läser vi

2009-01-22 @ 14:15:00
URL: http://www.Baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0