Matte A

Jag är helt slut, skulle kunna somna när som helst.

Har vart i skolan idag PÅ MIN LEDIGA DAG!! åkte dit runt tolv och gjorde matte prov i hela A kursen. Det var som ett nationellt prov nästan, och det gick åt helvete om jag får säga det själv..! Första delen, kunde ingenting! Andra delen var liite enklare, för då fick man ha miniräknare. Får veta svaren i veckan eller nästa vecka.. i dont wanna know!

Vet inte vad jag ska hitta på, har ju redan kollat på Andra avenyn, det får bli duschen sen en kopp mint the och korsord :P haha!

Fan va härligt de hade vart & få vara ledig imorgon :( men vi går ju fan till halv fyra då. Jag är inte alls van längre att gå så långa dagar, blir redan trött vid tolv. Nu i trean har vi nästan bara haft halvdagar, antingen från halv 9-halv 12 eller halv 1 till halv 4. Så jag förstår inte hur jag orkade gå hel dagar i 1:an och 2:an, då slutade vi i för sig halv tolv på torsdagar. Men nu har jag ändå ett rätt skönt schema! det är bara Onsdagar och Fredagar som suger!

Måndag - 12.30-15.30 - Psykologi
Tisdag - LEDIG
Onsdag - 08.30-11.30 - Samhäll, 12.30-15.30 - Mediaproduktion
Torsdag - 08-11.30 - Mediakommunikation
Fredag - 08.30-11.30 - Historia, 12.30-15.30 - Rörlig bild (HAAATAR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0